Safetica DLP
W Twojej firmie największą wartością są informacje i dane. Jeżeli coś spowoduje, że wyciekną, nieuniknionym staje się poniesienie strat finansowych, utrata reputacji i prześcignięcie przez konkurencję. Z pomocą przychodzi rozwiązanie Safetica Data Loss Prevention. Safetica jest wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie wewnętrznej ochrony firmowej sieci IT. Jej misja to zapewnienie małym i średnim firmom ochrony danych, jaką posiadają korporacje - w sposób przystępny, bez dodatkowego zarządzania i zakłóceń w funkcjonowaniu IT.
Na co możesz liczyć?
Nieograniczony dostęp pracowników do danych wrażliwych przedsiębiorstwa staje się źródłem licznych zagrożeń. Brak wiedzy i kontroli nad tym, przez kogo przesyłane są dane i w jaki sposób przetwarzane, może przynieść spore i nieprzewidziane konsekwencje. Rozwiązaniem tego problemu zajmuje się Safetica - prześwietla i raportuje wszelkie działania pracowników i użytkowników, którzy mają styczność z wrażliwymi danymi. Ocenia również ryzyko potencjalnych incydentów w zakresie bezpieczeństwa, ostrzegając przed szkodliwymi działaniami.
- Data Loss Prevention - uniemożliwi pracownikom i osobom postronnym możliwość wyprowadzenia danych, tym samym dbając o przewagę konkurencyjną
- BYOD - dane zapisane w strefie ochronnej nie będą możliwe do przeniesienia na inne urządzenia - pozwoli to na bezpieczne dzielenie się danymi, nawet w przypadku wykorzystania prywatnych komputerów w celach służbowych
- Socjotechnika - podejmuje działania zapobiegające - wykrywa cyberataki oraz próby szantażu już na początkowym etapie
- Dogłębna kontrola - weryfikuje aktywności online niezwiązane bezpośrednio z pracą, takie jak działanie drukarek czy aplikacji
- Ochrona przed pomyłką - broni przed przykrymi skutkami wysyłki dokumentów lub danych do błędnego adresata, zabezpieczy pliki przed niepowołanym dostępem wewnętrznym i zewnętrznym
- Ochrona zagubionych nośników - dysk lub wybrane pliki są szyfrowane, dzięki temu są bezużyteczne w niepowołanych rękach
|
Safetica
|
Safetica
|
|
Szczegółowa analiza incydentów bezpieczeństwa i procesów w Twojej firmie. |
Kompleksowa ochrona przed wyciekiem danych. Maksymalny równowagę w zakresie ochrony |
Audyt bezpieczeństwa przepływu danych |
||
Audyt plików i wiadomości e-mail w Office 365 |
||
Audyt zgodności norm bezpieczeństwa |
||
Audyt wykorzystania urządzeń |
||
Klasyfikacja danych |
||
Wykrywanie podejrzanych aktywności |
||
Ochrona sieci i wiadomości e-mail |
||
Ochrona urządzeń wymiennych i drukowania |
||
Ochrona podczas pracy zdalnej |
||
Zaawansowana klasyfikacja danych |
||
Różny poziom restrykcji polityk bezpieczeństwa |
||
Mechamizm „Shadow Copy” |
||
Kontrola sprzętu |
||
Mechanizm stref |
||
Szyfrowanie: zarządzanie bitlockerem |
||
Ochrona synchronizacji stacji roboczej z chmurą |
||
Integracja i ochrona Office 365 |
||
Integracja i ochrona Azure Information Protection |
||
Integracja i ochrona Exchange Online |
||
Kastomizacja |
||
Kontrola czasu pracy |
||
Obsługa wielu domen |
||
Integracja z SIEM |
||
Integracja z FortiGate |
Jak działa Safetica?
- blokuje możliwość kopiowania wszelkich plików firmowych na nośniki wykorzystywane przez pracowników serwisu, osoby trzecie lub pracowników Twojej firmy - twarde dyski, nośniki USB, CD i DVD, karty pamięci SD/MMC/CF, FireWire, Bluetooth etc.
- alarmuje o próbach modyfikacji plików firmowych
- informuje o próbach przesyłania plików pod zmodyfikowaną nazwą za pomocą prywatnych kont pocztowych
- kontroluje sieć pracowniczą i aktywność użytkowników aby wyeliminować działanie aplikacji otwierających drogę do włamań sieci firmowej
Kluczowe wartości
- szybkość - najkrótszy czas wdrożenia pośród produktów w swojej klasie
- sprawność - sprawne blokowanie wszelkich kanałów prawdopodobnego wycieku danych
- dokładność - raporty aktywności użytkowników z wykazaniem realnego czasu użytkowania strony lub aplikacji
- spójność - ochrona wszystkich kanałów możliwego wycieku danych - włącznie z użytkownikami z prawami administratora
- wygoda - przydzielanie dostępu do konkretnych danych oraz konfiguracja protokołu aktywności użytkowników z jednego miejsca
1. Zainstalowany klient Safetica
Każde z działań podlega analizie. Polityki administratorskie mają rolę nadrzędną nad innymi. Wszystko to działa na bazie klienta znajdującego się na stacji roboczej. Istnieje możliwość ukrycia wszystkich procesów i plików Safetica przed użytkownikiem.
2. Zarządzania Safetica wraz z bazą SQL
Wszelkie informacje klienckie automatycznie synchronizują się w trakcie synchronizacji z serwerem administracyjnym. Również koputery nie podłączone do serwera przez pewien okres czasu zsynchronizują się przy pierwszym podłączeniu do serwera.
3.Konsola Safetica
Z widoku konsoli zarządzającej administrator ma pełny dostęp do obserwacji czynności wykonywanych przez użytkowników jak i zmiany ustawień zabespieczeń czy przepływu danych.
4. WebSafetica
Kompleksowe narzędzie w formie webowej pozwalające analizować wszystkie zgromaszone dane. Oprogramowanie jest w pełni obsługiwane przez każdą przeglądarkę zarówno descopową jak i mobilną.
Przetestuj - konsola DEMO online